Saturday, June 10, 2006

Hienoa Biltema

Vaikka kuinka kivoja vehkeitä halvalla myyvätkään niin olen antanut itse ymmärtää etteivät nuo niiden pyörät ole mitään kamalan hyviä.

Eikä tunnu olevan mainos-osaston oikeinkirjoitustaitokaan huippu luokkaa. Vai onko? Vaimon kanssa oltiin sitä mieltä että tuon pitäisi kai olla yhdyssana. Tosin sitten aloimme epäilemään itsejämme, liekö asumme sitten Lappeen Rannassa.

5 comments:

Anonymous said...

Kato, te ette vaan tajuu. Se ensimmäinen sana "huippu" viittaa sen alla olevaan kuvaan, toinen "suosittu" jälleen sen sanan alla olevaan kuvaan ja viimeinen on sitten se ainoa "pyörä" ;-) Näinhän me mainosh suunnittelijat selitämme mokamme... :P

t. Tero Leponiemi

Maria said...

Tuolla kuvalla voisit osallistua Valokuvatorstaihin, jonka aiheena on parhaillaan: pyöriä, pyöreä, pyörä. Valokuvatorstain löydät Blogilista.fi:n Kuumalta listalta. Leikkimieltä!

erkka said...

Hehe. Naurut irtosin ensin kuvasta ja sitten Teron kommentista.

Halo Efekti said...

Niin no, tossahan voi olla mainostajalla taka-ajatuksena se "Rakettikeiu"-kirjoitusvirhemarkkinointi. Tämä kiinnittää huomion väärinkirjoittamisella. Jos olis kirjoitettu oikein ei siis kiinnittäisi huomiota lainkaan. Mainonnassa on tärkeintä jäädä mieleen. Olisitko tuotakaan huomannu jos siinä ei olisi ollut mitään hänkmää?

Mikko J. Kalavainen said...

Tero: Hooh, juurikin noin se taitaa mennä.
Halo: Olisin mie kyllä huomannut, vasta lueskelin noitten Yosemite-"pyörien" vioista ja suoranaisista vaarallisuuksista. Halvalla ei saa kuin halvan, muistakaa se.